19 de maig del 2015

PROJECT LIFE, PER PRIMER COP


Hola!

Fa un temps que faig project life, és una cosa que m'encanta! Per qui no sàpiga que és hi ha un munt de pàgines que ho expliquen molt bé i t'ensenyen exemples de projectes preciosos, molt inspiradors. En resum és una manera de documentar la teva vida en un àlbum de fotos però d'una manera tant especial que em té absolutament enamorada. La idea de la creadora d'aquest format és documentar cada setmana, en el meu cas vaig decidir fer-ho per mesos i esdeveniments importants com aniversaris, festes, vacances, etc. Em sembla el millor format si tens milions de fotos!!

Hace un tiempo que hago project life, es algo que me encanta! Para quien no sepa que es hay un montón de páginas que lo explican muy bien y te enseñan ejemplos de proyectos preciosos, muy inspiradores. En resumen es una manera de documentar tu vida en un álbum de fotos pero de una manera tan especial que me tiene absolutamente enamorada. La idea de la creadora de este formato es documentar cada semana, en mi caso decidí hacerlo por meses y eventos importantes como cumpleaños, fiestas, vacaciones, etc. Me parece el mejor formato si tienes millones de fotos!!

Avui és el primer cop que ensenyo part de la meva història, amb la festa que vam fer per l'aniversari de la meva filla petita, l'Arlet. Un dia molt especial en el que ella no va parar de somriure, estava radiant!!

Hoy es la primera vez que enseño parte de mi história, con la fiesta que hicimos para el cumpleños de mi hija pequeña, Arlet. Un día muy especial en el que ella no paró de sonreir, estaba radiante!!






Tinc la intenció de participar als reptes de  project life de YOY Scrap al menys mensualment per portar l'àlbum al dia, sempre que la temàtica no surti massa del meu abast. A més com que demanen un requisit m'anirà súper bé com a idea inicial i provar coses noves. En aquesta ocasió el requisit és utilitzar pestanyes. Espreo que us hagi agradat, us deixo alguns detalls més!

Tengo intención de participar en los retos de project life de YOY Scrap al menos mensualmente para llevar el álbum al día, siempre que la temática no se salga mucho de mi alcance. Además como piden un requisito me irá súper bien como idea inicial y probar cosas nuevas. En esta ocasión el requisito es utilizar pestañas. Espero que os haya gustado, os dejo algunos detalles más!!




Petons & Besos

4 comentaris:

  1. Me ha encantado!!!! Las pestañas en "escalera" te las copio fijo!!!!
    Espero verte por aqui todos los meses, tienes un PL realmente dulce!!!
    Muchas gracias por participar en YoY.

    Un beso.
    Lali.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Lali!! esas pestañas van súper bien!!! son casi como un mini!!

      Elimina
  2. ¡¡¡Me encanta!!! Qué estilo tan bonito, alegre y delicado. Yo me sumo con Lali a copiarte esas pestañas... ¡qué idea tan genial!
    ¡Suerte en el reto!

    ResponElimina


M'encanten els vostres comentaris!!!